Skip to content

Statusrapport og analyse

Den mestselgende tjenesten til Valen-Utvik - et ekstern blikk på dine egne sosiale kanaler. De fleste norske virksomheter har vært i sosiale medier i mange år nå, men hvor bevisst og målrettet jobber dere? Vet dere hva slags innhold som gjør det bra, og hva som kunne vært gjort bedre? Poster dere på riktige tidspunkt, lager innhold som målgruppen vil ha og er i de kanalene som er riktig for dere?

 

vil du ha et ekstern blikk på deres kanaler?

En av de tjenestene Valen-Utvik leverer mest av hvert eneste år, er å gi norske virksomheter et eksternt blikk på deres sosiale kanaler. 

Oftest gjennomføres dette via en workshop over 2 eller 3 timer, hvor vi bruker ulike verktøy i forkant, for å gjøre vurderinger av kundens sosiale tilstedeværelse. Disse resultatene presenteres for kunden i workshopen, og gjennomgås på en måte som gir læring og innsikt for kunden. 

I en workshop er det tid for allverdens spørsmål, og det blir gitt gode forklaring, råd og tips, som kunden kan benytte seg av allerede neste dag. Denne type workshop oppleves som konkrete, lærerike og inspirerende, og ruster kunden til å gjøre en enda bedre jobb i sosiale medier i etterkant. 

I etterkant får kunden tilsendt analysen som pdf, samt evt andre tips og verktøy som er diskutert, og om workshopen arrangeres digitalt, er det også muligheter for å få opptak av workshopen. 

 

Siste (av fire) workshop med Trivselsleder-gjengen

Vil du få mer info eller booke en statusrapport?

Klikk på knappen under, så starter vi dialogen: