Hvordan oppnå suksess
i sosiale medier
Astrid Valen-Utvik har skrevet fagboken som hjelper din virksomhet med å få økt oppmerksomhet, merkevarekjennskap og salg i sosiale medier. Dette er boken som lærer deg å jobbe målrettet og strategisk i alle sosiale kanaler - helt konkret og praktisk.
en strategisk og praktisk bok om sosiale medier
Det å bruke sosiale medier til å få økt oppmerksomhet, merkekjennskap og salg er noe de fleste vet er mulig, men kun et fåtall vet hvordan dette best kan oppnås. Dette er boken som tar for seg alt om hvordan dette gjøres, fra A til Å. Det handler ikke om å være yngst, mest teknisk eller den aller mest trendy. Det som er viktig, er at du jobber målrettet og strategisk med dine sosiale kanaler, at du vet hva du ønsker å oppnå med innholdet du deler – og at du har et langsiktig perspektiv.
Du får oppgaver, arbeidsverktøy, nedlastbart strategiverktøy og noen forklarende videoer underveis i boken. Om du jobber med oppgavene og fyller ut i strategiverktøyet underveis eller i etterkant av å ha lest boken, har du sikret deg en fiks ferdig sosial medie strategi på 1-2-3!
Målet med boken er at den skal være nyttig uansett om du har jobbet strategisk med sosiale medier lenge og har mye erfaring, eller om du går i gang med det akkurat nå.
Håper du vil lese, og at boken kan hjelpe deg til å få enda bedre resultater i sosiale medier!